Julstök= julpök.

Jag ville verkligen köpa en gran i år. Tyckte att det skulle vara en liten
mysig grej..min o Antons första jul ihop och så en fin gran på det.
Dock blev jag snål när jag fick veta vad granar kostar..
Så det fick bli en liten (inte ens en stor) plastgran från JÄRNIAs
utförsäljning. MYSIGT! :)
SÅ nu står den där med färgade lampor a la Tensta och massa
skit som jag slängde upp på den! Nästa år kanske det blir en mer seriös..
MEN jag måste ändå erkänna att jag gillar det här ..härligt kaos

Kommentarer
Postat av: Fru Backholm

MYSIGT!! nu blev jag med skitsugen på gran...kommer du ihåg kungsgranen vi hade för 3 jular sen?! craaazy!

2010-12-18 @ 17:25:31
Postat av: Bansiba

Den var helt magisk! Tänkte på den när jag klädde denna lilla krake.. tider, det var tider!

2010-12-19 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0