Swedish-Engelska ?

Ja, jag vet inte.. blir lite kluven.
Men nu provar vi lite Svenska igen och ser vad som kan hända då! Helt galna grejer kanske..

Dagens irritationsmoment och hur jag tacklade dem :

1. Antons 2 gitarrer när man är stressad till tuben - Spring ifrån honom och i vrede inte säga hejdå!

2. Engelskmannen Graham som har samlat på ludd i hela livet (dagens METRO)-Bli sur och vägra öppna tidningen.

3. Två Emokids som blokerar rullbandet från blålinjen till röda - Låt någon annan ta hand om dem..

4. Irriterrande kvinna som stirrar ut mig i svetten och trängseln på tuben -Stirra tillbaka!

5. Folk som kommer för nära i trängseln på tuben och svetten rinner -Blunda och låtsas som att du inte är där.

I övrigt är dagen väldigt bra. Jag har lite ont i halsen, personalmöte ikväll och hungrig efter min värsta maträtt chili con carne serverades.. inte mycket att gnälla på med andra ord. Lön idag och denna vecka har endast 4 dagar då jag på fredag beger mig till Vargön för att träffa la familia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0